you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 513
بازدید کل : 6779
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

سکوت من

   بنام سکوت که فریاد من است!!!       


دلم میخواد فریاد بزنم خدا را... بگم... این چه دردیست که درسینه دارم

 

                                          

 




نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت20:27---22 مرداد 1391
قلب من در هر زمان خواهان توست

این دو چشم عاشقم مهمان توست

گرچه لبریز از غمی درمانده ای

این نگاهم در پی در مان توست

در میان ظلمت شبهای غم

چلچراغ قلب من چشمان توست

در کنارم لحظهاای آسوده باش

همدم دستان من داستان توست


david villa
ساعت14:40---17 دی 1390
مواظب باش حنجره ات پاره نشه

raha
ساعت19:52---19 آذر 1390
دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی برای یادگیری زبان انگلیسی نیست وقت را تلف نکید و عضو انجمن زبان آموزان ما شوید
http://novel.loxblog.com
شايد يادگيری زبان انگليسی مهمترين گام در ارتقاء کيفيت زندگی شما باشد. آيا هيچ فکر کرده‌ايد که دسترسی به اطلاعاتی که ديگران از آن بی بهره‌اند، چقدر میتواند جالب باشد؟ يا صحبت کردن با افراد جالبی که ديگران نمیتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند؟ يا تحت تأثير قرار دادن اطرافيانتان هر موقع که دهانتان را باز میکنيد؟ و يا پشت سر گذاشتن ديگران با جهش های بزرگی که در شغلتان برمیداريد؟


mesl
ساعت8:18---12 آذر 1390
زیبا مینویسی

elsever
ساعت13:36---11 آذر 1390
لوکس بلاگ زیر حرفش زد.لطفا در مورد این عبارت در وبلاگ من نظر بدین.خواهشا به مدیران دیگر وبلاگها هم اطلاع بدین.مهمه برای اینکه این بلا سرتون نیاد همکاری کنید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: پنج شنبه 10 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com